.týždeň

2. júna 2010, janko, Nezaradené

Na slovenskej mediálnej scéne existuje množstvo periodík, ktoré sa venujú najrozmanitejším témam. Od záhradkárčenia, cez voľnočasové aktivity, až po politiku. Politická tématika je najmä v týchto dňoch veľmi sledovaná. Pravda, SME, Hospodárske noviny, … .týždeň. Posledne menované periodikum sa predsa len do určitej miery odlišuje od svojich „kolegov“.

Priznám sa, .týždeň príliš nesledujem, ale vďaka ich kampani som si ich musel všimnúť. Prečo? Pretože mi skôr pripomínajú politickú stranu ako periodikum, ktoré má objektívne informovať o veciach verejných. .týždeň nie je podľa mojej mienky médiom, ktoré si zaslúži širokú pozornosť verejnosti. V konečnom dôsledku nejde ani príliš o to, na koho pľujú, ale koho obhajujú a prečo? Skúste si tipnúť, kto je terajším majiteľom .týždňa? Je to bývalí minister zdravotnívctva Rudolf Zajac, ktorý svojimi opatreniami zdevastoval naše zdravotníctvo. Má byť .týždeň vstupenkou Zajaca späť do politiky? Pri najmenšom som presvedčený, že agresívnou kampaňou proti SMERu, sa Zajac snaží miešať karty. Avšak, iba snaží. Toto periodikum totižto nezamieša nič. Hovorí sa, že menej býva niekedy viac. To, čo predvádza .týždeň je ďaleko za zdravým novinárskym rozumom. Čudujem sa, že ešte priamo nevstúpili do predvolebnej kampane, napr. na kandidátku OKS 😉  Celá kampaň je nozaj veľmi zle postavená, srší agresivitou, je neargumentačná, nepresvedčivá, len bičuje vášne… skrátka, úbohá – ako celý -týždeň. Každopádne, podľa môjho osobného úsudku som presvedčený, že redaktori tohto lacného plátku svojou činnosťou, sa iba snažia napĺňať ekonomické záujmy svojho majiteľa, Zajaca. Jeho úmysli sú ľahko čitateľné, no pevne verím, že zostanú nepovšimnuté. Rudolf Zajac totižto už predviedol, akú politku presadzuje a čo sú jeho priority. Preto verím, že Zajac sa už nikdy nedostane tam, kde bol počas vlády Dzurindu. Apropo, zajac je najlepší na smotane 😉